חבילות קידום אתרים. מה זה בכלל? המדובר ברכישה של מספר מאמרים שבדרך כלל נע בין 10 ל100 בחברות המפעילות המון אתרי תוכן ומוציאות מהם קישורים איכותיים בתחומים רלוונטיים. קבלו את המדריך המלא לרכישת חבילות קידום.
  משרד הקידום האורגני עט תקשורת מציע חבילות קידום אתרים במחירים טובים. קבלו את הדרך הבטוחה והמהירה ביותר להתקדם בגוגל.  

מה כוללות חבילות קידום אתרים

המדובר ברכישה משמעותית של מספר מאמרים מקצועיים ובהם טכניקות SEO הכוללות אסטרטגיית מילות וביטויי מפתח. המאמרים הינם בני 450 מילים ומעלה ונכתבות ע"י אנשי מקצוע ועיתונאים. כמובן שניתן גם לכתוב מאמר או לרכוש ממקורות חיצוניים. החשיבות הינה של הקישור היוצר.  מכל מאמר ניתן להוציא קישורים מביטויי מפתח בעלי נפח חיפוש משמעותי ובכך לקדם את אתר הלקוח בגוגל. האם קישורים ניתנים בחינם או בתשלום? אמנם ניתן למצוא אינדקס אתרים אינדקסים של אתרים שונים המציעים קישורים בחינם אך לרוב המדובר בקישורים ללא ערך משמעותי מבחינת הקידום. לעומת זאת קידום באמצעות אתרים ותיקים שביצעו אופטימיזציה ומקודמים במנועי החיפוש מקדם משמעותית את הלקוח ושווה את ההשקעה העומדת בדרך כלל על עשרות עד מאות שקלים למאמר קידום בודד.

קניית קישורים מייצרת סמכות

למעשה אחת הדרכים המהירות ביותר להתקדם מהר בדירוג הביטויים השונים של גוגל ולהגיע למקום הראשון הינה קניית קישורים. קניית קישורים או חבילות קידום. מאתרים בעלי סמכות ותוכן איכותי מסייעת משמעותית בקרב מנועי החיפוש. הקישור בהנחה שהוא איכותי וגם רלוונטי לתוכן מספר למעשה לגוגל "המלצה" על אתר הלקוח ומעניק את הסמכות הנדרשת שהיא אחד הפרמטרים המובילים בתחום קידום האתרים.

ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל

AdWords הינו למעשה כלי הקידום הממומן של גוגל המאפשר לכל אחד לקנות באופן מהיר את המיקומים במנועי החיפוש. הבעיה היא בראש ובראשונה המחיר ויתרה מכך הצורך לשלם באופן שוטף לגוגל כדי להופיע במקום טוב בדף התוצאות הראשונות. חשוב גם לציין כי ככל שהתחרות על הביטוי גדולה יורת כך גם המחיר של כל הקלקה. קידום אורגני לעומת זאת הינו ממוקד ולוקח יותר זמן כדי לקבל דירוגים ותנועה איכותיים אך עם זאת רכישת חבילות קידום אתרים יכולה לקצר את הדרך ולסייע בקידום מהיר.
חבילות קידום אתרים
חבילות קידום אתרים עט תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *