בניית והקמת אתרים

עט תקשורת

בניית אתרים בעט תקשורת

בשנת 2007 בנינו את האתר הראשון שלנו שנקרא "דתילי" שהיה חלק מרשת אתרי תוכן שלנו. מאז הקמנו עשרות אתרי תוכן ותדמית ללקוחותינו. כל האתרים שלנו מקודמים בצמרת מנועי החיפוש בתחומים בהם הם עוסקים.

בעט תקשורת לא מסתפקים רק בהקמת האתר וביצוע אפיון נכון המותאם לצרכי הלקוח אלא רואים את הבניה כחלק מתהליך שיווקי מובנה במסגרתו האתר הופך לנכס דיגיטלי משמעותי ורווחי עבורכם.

הדבר הראשון שיש לעשות זה להגדיר לפני שמתחילים לעבוד הוא להגדיר מי אתה, מה הבידול והיתרונות היחסיים שלך,מי הלקוח הפוטנציאלי ומהם המוצרים? 

בעל עסק, ארגון או עמותה, הפנים של הארגון הם האתר שלך והאתר חייב לייצג אותו כיאות על מנת לייצר תדמית נכונה ולמשוך לקוחות חדשים.

האתר שלכם חייב להיות, עדכני, חדשני, רספונססיבי ומעניין ולהיות מותאם לדרישות מנועי החיפוש על מנת למשוך את הלקוחות שלהם להכיר את השירותים שלכם. 

 אנו בעט תקשורת מציעים בניית אתרים מקצועית ומדויקת המתבצעת רק לאחר אפיון מדויק הכולל מחקר מילות חיפוש ומתחרים. כל האתרים נבנים בהתאם לדרישות מנועי החיפוש כך שהעסק שלך יקודם בגוגל כבר מהרגע הראשון. 

איך זה עובד?

אנחנו נפגשים, מגדירים את הצרכים של הנכסים של העסק או הארגון. את האנשים שמאחורי הקלעים וכמובן את מנעד השירותים/מידע ניתן לקבל בו.

ישנם שלושה סוגי אתרים: 

  1. פורטל- אתר חדשות וכתבות המתעדכן באופן שוטף. 
  2. אתר מכירות – אתר בו ניתן לרכוש מוצרים ישירות מבית העסק. 
  3. אתר תדמית- אתר הנותן מידע ושירותים של בעל עסק. 

לאחר מכן אנו בוחרים עיצוב, כותבים את התכנים ע"פ מחקר מילות חיפוש, בוחרים את התמונות הטובות ביותר והאתר באוויר. 

אתר טוב חייב קידום אורגני משמעותי – למידע נוסף כנסו לעמוד קידום אתרים.

רות טאוב בניית אתרים
רות טאוב- עיצוב פנים
אופק בניית אתרים
אופק-ארגון חזרה לחיים
גרין פילאטיס בניית אתרים
GREEN PILATES - סטודיו לפילאטיס מכשירים
חדשות סלבס בניית אתרים
ישראל סלבס - חדשות הבידור של ישראל
עט תקשורת
אתרי עט תקשורת