עיצוב ובניית דפי נחיתה לעסקים. אחת הדרכים המועדפות "להנחית" לקוחות חדשים בעסק שלך. עט תקשורת עם המדריך המלא לבחירת דף נחיתה, סוגי דפי נחיתה, השימושים,  והמלצות להכנת דף נחיתה.

מהו בכלל דף נחיתה לעסקים?

בדיוק כמו מנחת מטוסים בו נוחתים המטוסים גם דף הנחיתה מיועד "להנחית" לקוחות פוטנציאליים בעסק שלך. המדובר בעמוד בודד המוקם במטרה לשרת מטרה ספציפית של העסק. דף הנחיתה הינו עמוד נפרד מדפי האתר שמטרתו הינה להוביל לסגירת עסקאות, מכירות ואיסוף נתונים של לקוחות. הדבר מתאים במיוחד לקמפיינים ממוקדמים למוצרים ספציפיים או חדשים של העסק שלך.

הנעה לפעולה בדף נחיתה

כל דף נחיתה מיועד לייצר הנעה לפעולה של הלקוח הפוטנציאלי. להוביל אותו להרשם לקורס, למלא פרטי התעניינות במוצר, לבצע מכירה מהירה או למלא פרטים אישיים לצורך קבלת עדכונים. קצר וממוקד מטרת דף הנחיתה חייבת להיות ברורה, תמציתית ועוצמתית. הלקוח צריך להבין במהירות מה אנחנו מציעים לו זאת באמצעות עיצוב אטרקטיבי ותכנים רלוונטיים.

אילו סוגי דפי נחיתה קיימים?

ניתן להקים דף נחיתה לכל מטרה אבל מרבית השימושים בתחום האינטרנט ממוקדים בחמישה תחומים עיקריים?

1.הגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים באמצעות הרשמה לניוזלטר \דיוור אלקטרוני.

מטרתו של דף נחיתה כזה הינה שהגולש והלקוח הפוטנציאלי ימלא פרטים אישיים שיאפשרו לנו ליצור איתו קשר בהמשך ולהציע שירותים ומוצרים.בדרך כלל חברות שיודעות מהו "שימור לקוחות" מתחזקות מאגר מידע ומפיצות עדכונים ומגזינים אלקטרוניים.העובדה שגולש נרשם לניוזלטר מאפשרת לשלוח לו הצעות באופן חוקי (ולא לעבור על חוק הספאם).

2. תכל'ס. איסוף לידים והפניות חדשות.

מרבית דפי הנחיתה מיועדים להשיג מטרות של הפניות והדבר נפוץ בעיקר בתחום הנדל"ן וההשקעות בהם הפרסום מיועד להשיג פרטים של לקוח פוטנציאלי על מנת ליצור איתו קשר ולייצר מכירות. הקושי בדף נחיתה המיועד ללידים הינו לבנות אמון מהיר עם הלקוח על מנת שיסכים להשאיר פרטים אישיים. הדבר יכול להתבצע באמצעות דף נחיתה שמטרתו השארת פרטים אבל מבהיר כי מאחורי דף הנחיתה עומדת חברה רצינית ומוכרת המתחייבת כי פרטי הלקוח יישארו דיסקרטיים ומבהירה בבהירות מהו המוצר או השירות המוצע. והלקוחות החדשים בדרך.

3.ישר ולעניין. מכירה ישירה.

דף נחיתה המיועד להשיג מכירה ישירה מהירה. בדרך כלל המדובר בדף ממוקדם עם טיזרים למוצר ספציפי החל מקורס דיגיטלי וכלה במוצרים מוחשיים כגון משקולות או ספרים. מטרת דף המכירה הינה להיות אטרקטיבית מספיק על מנת להוביל את הלקוח הפוטנציאלי לעמוד מכירה ישירה בו ימלא את פרטיו ויקנה את המוצר. בדרך כלל בדפי נחיתה כגון אלו מומלץ במיוחד לשלב סרטון קצר. 4. נשמח לראותכם. דף נחיתה להרשמה לאירוע. המדובר בדף נחיתה שקיים בכל אולם אירועים ובאמצעותו נקבל באופן מסודר את כמות ופרטי המשתתפים באירוע\חתונה\ברית\בר מצווה או כל אירוע אחר. דף נחיתה מסוג זה נפוץ במיוחד לכנסים וובינרים והוא גם יכלול קישור לגוגל מפות ולוויז, אופציה להוספה ליומן במובייל וגם את פרטי האירוע ולוח הזמנים שלו.

5.התדמית שלנו חשובה. דף נחיתה תדמיתי המספק מידע.

המחקרים מראים כי כל אדם זוכר כ80% מהדברים שראה בעין ורק 20% מדברים שנקראו. דפי נחיתה טובים מסייעים לקידום תדמית העסק. דף נחיתה איכותי עם טיפים ספציפיים ללקוחות ממוקדים המגיע אל הלקוח בתדירות קבועה משדרג את תדמית העסק. כמה עולה להקים דף נחיתה? העלות בדרך כללה נעה בין מאות שקלים בודדים ( מתחיל מ300-400 ש"ח ועד אלפי שקלים (3000-5000 ש"ח לדף מורכב הכולל קופירייטינג עיצוב יצירתי ואלמנטים מורכבים)

האם דפי נחיתה מסייעים לקידום אורגני?

גוגל מתייחסת לדפי נחיתה כחלק ממערך שיווק ברשת וכעמוד בודד. כלומר הקפדה על הקמת דף נחיתה איכותי העונה לכללים של גוגל מבחינת רלוונטיות, סמכות ורספונססיביות תוביל לדירוג של דף הנחיתה במנועי החיפוש. (בכפוף לתחרות, לנושא ולנפח החיפוש). על מנת להוביל לדירוג יש לדאוג לכתובת URL מותאמת אישית, לקבוע מילות מפתח, לאבטח את הדף, לפרסם את הדף ברשת, לאפשר שיתופים ולהכניס קישורים.

איך להשיג תנועה של גולשים ולקוחות פוטנציאליים לדף נחיתה?

1.לבנות דף נחיתה עם תוכן טוב ואיכותי. 2.לשים כותרות, וויז'ואל תמונות וסרטונים מתאימים וטובים. 3.לנסח נכון את הפנייה ללקוח. 4.להבהיר מה מטרת הפנייה. 5.להפיץ בניוזלטרים, וואטסאפ וסמסים לכתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון ורשימות תפוצה. 6.לקדם בבלוגים ואתרים. 7.לפרסם ולשתף ברשתות החברתיות. 8.לעשות קידום אורגני. 9. לפרסם בתשלום על פי קליק (PPC). 10. להיות יצירתיים.

מאיפה מתחילים להקים דף נחיתה לעסקים?

בראש ובראשונה מאפיון ברור והגדרת מטרה! להחליט האם המדובר בדף נחיתה קצר וממוקד בשיטת LESS IS MORE שמיועד להציע פתרון מהיר ללקוח בלי משחקים מקדימים והצהרות מפוצצות. קצר יעיל וממוקד שנותן דגש רק על הפתרון הוערך המוסף שמרוויח הלקוח ואשר כפתור ההנעה לפעולה שלו זמין ברור וממוקם נכון.לחלופין יש גם דפי נחיתה המיועדים להכין לקוח פוטנציאלי למכירה בלי להבהיל אותו. וכאן המטרה הינה בעיקר לספק מידע על היתרונות היחסיים שלנו על המתחרים. המשך יבוא… שיטת המעקב ניתן לבצע מעקב על דפי נחיתה. כלומר להמשיך את פעילות השיווק באמצעות ההטמעת תגים וקודים בדף שלאחריהם ילווה פרסום ממוקד את הלקוח שראה את דף הנחיתה גם ברשתות החברתיות וברשת האינטרנט.

אז איך בונים דף נחיתה מנצח וממוקד שעובד?

ממלאים את הטופס בדף הנחיתה שמופיע כאן ובתוך 24 שעות יש לכם לינק לדף הנחיתה שלכם והלקוחות החדשים בדרך.        
דף נחיתה לעסקים
דף נחיתה לעסקים לדוגמא צילום pixbay
 

דף נחיתה לדוגמא להקמת דפי נחיתה בעט תקשורת

דף הנחיתה שלכם במרחק הקלקה

זמינות מיידית

נכין לך דף נחיתה מרשים ומותאם אישית בתוך 24 שעות

ליווי לאורך כל הדרך

ליווי מקצועי משלב האפיון ועד שדף הנחיתה שלך יהפוך ללינק ויתחיל לייצר לקוחות\מכירות\פניות

דף נחיתה רספונססיבי

מותאם באופן מלא לכל סוגי המסכים

סטטיסטיקה מלאה

תוכל לדעת בדיוק כמה לקוחות הגיעו מדף הנחיתה

בתזמון הנכון

בדיוק בזמן שבו אתה צריך לקוחות מעולים או למכור מוצרים חדשים

עיצוב שרואים

מתאימים את העיצוב למטרות שלכם