אפליקציית וואטסאפ תאפשר בקרוב העברה של היסטוריית השיחות בין מכשירים המריצים מערכות אנדרויד לבין המכשירים המריצים מערכות של אייפון.
הבשורה הגדולה של עולם הדיגיטל מגיעה מוואטסאפ, אפליקציית העברת המסרים המובילה חשפה השבוע כי בקרוב תאפשר להעביר תכנים בין מערכות הפעלה שונות. בעוד עד היום ניתן היה להעביר ולשחזר מידע בין מכשירים המריצים את אותה מערכת הפעלה. דבר שפגע במי שרצה לעבור ממכשיר אייפון לאנדרויד ולהפך, כעת לראשונה תאפשר וואטסאפ להעביר מידע בין מערכות ההפעלה השונות כולל תמונות, מדיה והודעות.

איך מעבירים מידע מאנדרויד לאייפון ולהפך?

כרגע עדיין לא ניתן לבצע את המהלך בקלות. יש לחבר בין המכשיר הישן לחדש בכבל מותאם ולבצע שחזור למכשיר החדש. הדבר כפוף כמובן לאפליקצייה תומכת כגון Smart Switch של חברת סמסונג המפעילה מכשירים על בסיס אנדרויד. ההעתקה תתבצע כאמור לפחות כרגע רק באמצעות כבלים ולא באמצעות הענן. עם זאת קצב ההתאמה של המוצר החדש למכשירים החדשים צפוי להיות מהיר.

וואטסאפ של פייסבוק

עם למעלה משני מיליארד משתמשים נחשבת וואטסאפ (באנגלית: WhatsApp) לאפליקציה המובילה להעברת מסרים מיידיים. בין היתר ניתן להעביר בתוכנה גם תמונות גם קטעי אודיו ווידאו וגם מסמכים מסוגים שונים כולל וורד ופי די אף. החברה שהוקמה ב2009 על ידי היזמים יאן קום ובריאן אקטון נרכשה בשנת 2014 ע"י חברת  פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולרים.  
וואטסאפ
וואטסאפ צילום Pixbay