החיפושים הפופולריים ב2020 כללו מטבע הדברים את הקורונה, יהודה ברקן ז"ל, הבחירות ותכנית הריאליטי "הישרדות". אבל גם את אתי אלון והמופלטות. קבלו הצצה מבפנים לראש של הישראלים.


החיפושים הפופולריים ב2020- הנתונים המלאים.

מה עובר בראש של מישהו אחר היא אחת השאלות המסקרנות. עם הכלים החדשניים של גוגל ובהם גוגל טרנד ניתן כיום לדעת מה בדיוק חיפוש הישראלים. לאחרונה פרסמה גוגל את תוצאות החיפוש בישראל לשנת 2020 והנתונים מרתקים.

מי האנשים שהכי עניינו את הישראלים בשנת 2020?

1אתי אלון
2ענת אלימלך
3נעמה יששכר
4שלומי שבת
5רוי בוי
6דקל וקנין
7עדי ביטי
8עומר אצילי
9עדן אלנה
10עידן חביב
 
 
 
אתי אלון המככבת בצמרת הרשימה זכתה לקפיצה משמעותית בתוצאות החיפוש בחודש ספטמבר ככל הנראה בעקבות עליית הסדרה "מעילה" העוסקת בסיפור הגניבה מהבנק למסחר. בנוסף הביטוי המחופש ביותר בקידום אורגני במקום הראשון היה "אתי אלון סדרה" ובמקום הרביעי "אתי אלון היום". גם שלומי שבת זכה לנפח חיפושים גדול. ולכניסה לרשימה בחודש אוקטובר 2020 לאחר שחלה במחלת הקורונה.

מה הישראלים מחפשים בזמן הקורונה? תשובות לשאלות!

בתחום השאלות מטבע הדברים השאילתא "איך נדבקים בקורונה?" מובילה במקום הראשון אבל השאילתא "איך מכינים מופלטה?" נכנסה למקום השני כאשר גם פנקייק חרוסת ואורז בלטו בתוצאות החיפוש של הישרלים הרעבים בשנת הקורונה.

 

מבחן הרייטינג של גוגל-החיפושים הפופולריים ב2020 על המסך שלכם

הסדרה טהרן בכיכובה של ניב סולטן כבשה בענק את תוצאות החיפוש של הישראלים. כשלאחריה פאודה הנהדרת. שעת נעילה, מנאייכ ותאג"ד השתרכו מיד אחריהם בחמישייה הראשונה של החיפושים.

בתחום תכניות הריאליטי. תכנית המציאות הישרדות כבשה את הפסגה. כשלאחריה, האח הגדול, המירוץ למיליון, אהבה חדשה בה הפציעו לעולם הרווקות, נעה כסיף, נועה יונני, רוני נדלר ורוני נאמן ולאחריה התכנית הקולינרית "משחקי השף".

מטבע הדברים בתחום החיפוש הכללי ביטויי המפתח ומחרוזות החיפוש: "קורונה" משרד הבריאות" ו"zoom" עניינו את הישראלים. השירים האהובים על הישראלים ב2020. על פי מדד גוגל הם:WAP, שלמים, הלב שלי, ילדי המרפסות והנסיך הקטן.


יהודה ברקן ומירית הררי ז"ל

ואילו מי שהלכו לעולמם השנה. ועוררו הכי הרבה עניין במנועי החיפוש היו: השחקן יהודה ברקן ז"ל, שחקן הכדורסל, קובי בריאנט, אתו של דידי הררי, מירית הררי ז"ל, כוכב הכדורגל הארגנטינאי מארדונה והמשורר נתן זך ז"ל.כאשר ענבל נתיב ז"ל יוצאת המירוץ למיליון שנפטרה בטרם עת סוגרת את העשירייה.

חשוב לציין כי הרשימות מבוססות על מונחי חיפוש שהייתה בהם העלייה החדה ביותר השנה. זאת בהשוואה לשנה הקודמת.

החיפושים הפופולריים ב2020
החיפושים הפופולריים ב2020. צילום Pixbay