השירותים שלנו

קידום אתרים

קידום אתרים הוא מגוון הפעולות שיש לעשות במטרה לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט במנועי החיפוש ובתוצאות החיפוש בדגש על מנוע החיפוש של גוגל. בעזרת פעולות נכונות ומבוקרות ניתן לקדם כל מילת חיפוש לכל עסק. מיקומים בצמרת תוצאות החיפוש מניבים תוצאות מסחריות ותדמיתיות מידיות עבור הלקוח.

קידום אתרים שיווק פרסום ודיגיטל

עיצוב והקמת אתרים

משרדנו מתמחה בהקמת אתרים ונכסים דיגיטליים. אתר הוא הפנים של העסק/הארגון שלך במרשתת. דרכו אתה חושף ללקוחות את המסרים והמוצרים שלך בדיוק כמו שאתה רוצה. ביחד נבנה שיספר את הסיפור שלך באופן האותנטי והיעיל ביותר.

הקמת אתרים שיווק פרסום ודיגיטל

ניהול והקמת נכסים דיגיטלים

ניהול נכון של הנכסים הדיגיטליים (אתר, דפי פייסבוק ואינסטגרם, ערות יו טיוב וכו') הם חשובים ומשמעותיים במיצוב ופרסום העסק\הארגון שלך. בעט תקשורת אנו לומדים, מנתחים ומשדרגים את הנכסים הקיימים בהתאם למטרות וקהלי היעד של הלקוח ומגדילים את הרווחיות הכלכלית והתדמיתית של הלקוח. 

עט תקשורת שיווק פרסום ודיגיטל

פרסום ויח"צ למגזר הדתי

מזה 17 שנים אנו מנהלים קמפיינים ממוקדים ומפולחים במגזר הדתי לחברות ולארגונים הגדולים במשק. ההכרות שלנו עם קהל היעד והמדיות הקיימות במגזר הדתי מאפשרים לנו לייצר תוצאות ללקוח!

רשת אתרי תוכן

רשת אתרי התוכן שלנו כוללת עשרות נכסים דיגיטליים. הנכסים מטורגטים לקהלי יעד שונים ומהווים כלי פרסום עוצמתי ליצירת רווחים, לידים, מאגרי מידע ולקוחות חדשים.

אתרי תוכן שיווק פרסום ודיגיטל