וואטסאפ במספר מכשירים. פונקציה חדשה מאפשרת להפעיל WhatsApp בחמישה מכשירים במקביל. ככה תעשו את זה נכון!
עד היום ניתן היה להפעיל את אפליקציית המסרים וואטסאפ רק בטלפון האישי ובמחשב. בעת ההפעלה היה צריך לדאוג שגם המחשב וגם הטלפון יהיו מחוברים לאותה רשת. ולסרוק את הברקוד במצלמת הטלפון. קושי נוסף נוצר בשל העובדה שהטלפון היה חייב להיות צמוד אליכם. שכן במידה והוא התנתק מהרשת. גם הייישום במחשב היה מתנתק. מגבלה נוספת הייתה בכך שבניגוד לאפליקציות מסרים אחרות כמו טלגרם ושירותי הצ'אט של פייסבוק. ברירת המחדל הייתה אחסון של תמונות, סרטונים ושאר המדיה על המכשיר עצמו.

וואטסאפ במכשירים מרובים- גם בישראל

החודש השיקה וואטסאפ את הפיצ'ר החדש גם בישראל (עדיין בגרסת בטא). החברה שנרכשה על ידי פייסבוק. למעשה מאפשרת לראשונה לעבוד עם האפליקציה במספר מכשירים במקביל. וללא להיות תלויים במכשיר הסלולרי. עוד יתרון משמעותי הינו היכולת לסנכרן את ההיסטוריה של הצ'אטים שלכם. בכל המכשירים איתם אתם עובדים. עד חמישה מכשירים שונים (כולל הסלולרי שלכם).

אז איך מפעילים את התכונה החדשה?

1.לוחצים על שלושת הנקודות בצד שמאל. 2.מקישים על האופציה "מכשירים מקושרים". 3.מקשרים את המכשיר באמצעות סריקה על הבר קוד במכשיר הסלולרי. לאחר קישור המכשירים לא יהיה יותר צורך להשאיר את הטלפון מחובר כדי להשתמש בוואטסאפ.וניתן כאמור להשתמש בטלפון אחד ובארבעה מכשירים נוספים. מכיוון שמדובר בגרסת בטא מבהירים בוואטסאפ כי ההודעות והשיחות האישיות ימשיכו להיות מוצפנות מקצה לקצה. כמו כן האפליקציה לא תעבוד מול משתמשים שבטלפון הסלולרי שלהם מותקנת הגרסה המיושנת של וואטסאפ. וואטסאפ הוא יישומון חינמי להעברת מסרים מיידיים, תמונות, מסמכים, וקטעי וידאו וקול. האפליקציה יצאה לאור בשנת 2009 וכבש את העולם עם למעלה משני מיליארד משתמשים. תהנו
וואטסאפ במספר מכשירים
וואטסאפ במספר מכשירים