להיות ראשון בגוגל. המטרה של כל מקדם אתרים ובעל עסק או אתר הינה הגעה לצמרת בתוצאות החיפוש בגוגל. אז איך תגיעו למיקום הנכסף? מאמר מקצועי של עט תקשורת שיסייע לכם לעלות לצמרת דירוג הביטויים.

להיות ראשון בגוגל זה מחייב!

הגעה למקום הראשון בגוגל אינה מספקת שכן המטרה הינה להישאר שם לאורך זמן. למיקום הראשון בגוגל יש משמעות אדירה מבחינת כל בעל עסק. שכן 100% מהגולשים שמחפשים שאילתה מסוימת (איפה קונים פיצה במודיעין? המלצות על עורך דין לענייני משפחה? כמה עולה סרט? ) רואים את התוצאה הראשונה ובממוצע כשליש נכנסים לבחון את התוצאה שהתקבלה.

תוכן איכותי ומקורי הוא המלך של הקידום האורגני

הדבר מהווה פוטנציאל אדיר להשגת תנועה, לקוחות חדשים ולידים איכותיים עבור בעל האתר הממוקם במקום הראשון. עם זאת חשוב לציין כי גוגל מקדם אתרים על בסיס מספר פרמטרים וביניהם רלוונטיות לשאילתת החיפוש וסמכות ואיכות של אתר היעד. ועל כן מניפולציות לא יעבדו לאורך זמן. יש לתת מענה איכותי מבחינת התוכן והמוצרים באתר לשאילתא. לעדכן את התוכן והעיצוב באופן קבוע. לשמור על אופטימיזציה מהירות ואיכות האתר. כמו כן גם התאמתו לגלישה במובייל ובטאבלט (מה שנקראה בשפה המקצועית "רספונססיביות") ובעיקר לתת מענה מקורי עם בידול וייחוד לעומת המתחרים. חלק משמעותי נוסף בהגעה לצמרת תוצאות החיפוש כולל שימוש בקישורים חיצוניים וקישורים פנימיים. לקניית קישורים מאתרים איכותיים המדורגים גבוה ומייצרים סמכות ללקוח לחצו כאן. לקריאת מאמר על מחקר מילות מפתח לחצו כאן

חמשת השלבים של עט תקשורת כדי "להיות ראשון בגוגל".

1.מחקר מילות מפתח וקביעת מילות מפתח

לפני שמתחילים לקדם יש לערוך מחקר שוק ומתחרים וכמובן מחקר מילות מפתח איכותי. לקבוע אילו ביטויים רלוונטיים לעסק של הלקוח ויביאו לקוחות מתאימים, לבחון מיהם המתחרים ומה הקושי לקידום והתחרות עבור ביטוי המפתח ובעיקר לקבוע עבור אילו שאילתות חיפוש אני רוצה שגוגל ידרג אותי במקום הראשון. כמובן שזה הזמן המדויק לשלב באסטרטגיית הקידום יחס נכון בין ביטויי מפתח עם "זנב ארוך" לבין ביטויי מפתח עם "זנב קצר". לקריאת מאמר על ביטויי זנב ארוך לחצו כאן

2. לדבר עם גוגל ולעדכן אותו- שאתה רוצה להיות ראשון בגוגל

בשלב השני יש להודיע לגוגל שהאתר מעודכן ושיש בן תוכן חדש שכדאי לסרוק ולקדם בתוצאות החיפוש. איך עושים את זה? בראש ובראשונה ע"י חיבור לאפליקציות החינמיות של גוגל: גוגל סרץ קונסול, גוגל אנליטיקס וגוגל אינסייט. בשלב שני מומלץ לעדכן מפת אתר. מי שלא יודע כיצד לעשות זאת יכול להשתמש בתוספים ייעודיים כגון SITE KIT.

3.לכתוב לכתוב לכתוב ולכתוב

הפרמטר הכי חשוב הינו תוכן איכותי. כזה שנותן מענה מדויק וערך מוסף לגולש שכתב את השאילתא. כתיבת התוכן צריכה להיות בשפה ברורה ומובנת  לגולש הממוצע. נקודת המבט של הכותב צריכה להיות נקודת המבט של הקורא. כמובן שיש להשתמש בכותרות איכותיות כאשר יש ערך מוסף לכותרות שימשכו את העין וייצרו בידול כדוגמת כותרות עם מספרים, נתונים או טיזרים.

4.מהירות ורספונססיביות

האתר שלכם חייב לעבוד מהר ולהיות מותאם לכל סוגי המסכים. הסבלנות של הגולשים בעידן החדש העמוס בגירויים שואפת לאפס. אם זמן הטעינה יהיה ארוך מידי או שהתוכן לא יותאם למכשיר שבו הגולש הקיש את שאילתת החיפוש סביר להניח שתאבדו אותו ובהמשך גם את הדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל.

5.התמקד במשתמש

הגעה לתוצאה הראשונה  מחייבת חשיבה על קהל היעד. יש לנסות ולהיכנס לראש של הגולש שהקיש את שאילתת החיפוש. במקרים קלים כמו "עורך דין לתאונות דרכים בבת ים" התשובה צריכה להיות מקצועית וברורה וסביר להניח שעורך דין שמתמחה בתחום ופועל בבת ים לא יתקשה להגיעה לצמרת המיקומים בכפוף לתוכן טוב ולהערות שבמאמר שלפניכם. עם זאת בשאילות כלליות כגון "אטרקציות בצפון" יש להיות יצירתיים יותר, לבדוק מי המתחרים על הביטוי כרגע ו"לנצח אותם". בקצרה תהיו טובים יצירתיים מקצועיים ואיכותיים. בהצלחה
להיות ראשון בגוגל
להגיע לצמרת תוצאות החיפוש בגוגל ככה תעשו את זה נכון.