מחקר מילות מפתח. זהו למעשה השלב הראשון והמהותי ביותר בהקמת תכנית לקידום אורגני. קבלו את המדריך המלא למחקר אורגני מוצלח.
איך להיות ראשון בגוגל ? הדרך להגיע לעמוד החיפוש הראשון בגוגל עבור העסק שלכם. כמו גם לצמרת התוצאות של העמוד הראשון מתחילה במחקר מקצועי. מכיוון שחשוב לדעת איך לקדם בתוצאות החיפוש יש לעבוד באופן מסודר ומתוכנן.

מהו מחקר מילות מפתח?

המדובר בפעולה מקצועית מקדימה שמבצעים מומחי קידום אתרים. מטרת המחקר הינה לאתר את ביטויי החיפוש הרלוונטיים. לאתר הלקוח במנועי החיפוש השונים. המחקר כולל גם נפח חיפוש אחר כל אחת ממילות המפתח, לצד נתונים אודות המתחרים על אותה מילת המפתח

אפליקציות רלוונטיות למחקר נכון ומותאם אישית

התוכנות המובילות למחקר איכותי הינם SEMRUSH וAEREFS עם זאת גם שימוש במנוע החיפוש הרגיל של גוגל כמו גם בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל או גוגל טרנדס יסייעו בבניית מחקר איכותי.

זנב ארוך וזנב קצר

במסגרת עבודת ההכנה של תכנון ואפיון תכנית עבודה. מאותרים ללקוח הן ביטויים קצרים והן ביטויים ארוכים וספציפיים יותר. מטבע הדברים לביטויי "זנב קצר" יש נפח חיפושים גדול יותר אך עם זאת גם תחרות גדולה יותר ועל כן יש למצוא את האיזון הנכון בין השניים. לדוגמא הביטוי "קידום אתרים" הינו ביטוי זנב קצר ואילו "קידום אתרים בעיר ירושלים" נחשב לביטוי זנב ארוך.

המילה הכי אטרקטיבית בגוגל

על פי גוגל הביטוי הכי נדרש ותחרותי הינו "Making Money". בבדיקה שערכנו היום (27.07.2021) יש למילה הזו 4.2 ביליון תוצאות, 4.8 אלף שאילתות קשורות (המובילות הן how to make money online ו וhow to make money on instagram) ו 84.8K חיפושים מידי יום לביטוי דלעיל. המשמעות הינה שיש מילוני עסקים המתחרים על הגולשים המחפשים את מילת המפתח Making Money. מחקר מילות מפתח יציג את האלטרנטיבות מבחינת נפח החיפוש, והקושי להתחרות.

דוגמא לחשיבות מחקר טוב

לביטוי how to make money online יש 405,000 חיפושים מידי חודש והרבה יותר קשה גם לקדם אותו זאת לעומת ביטוי כגון how to earn money online עם נפח חיפושים גבוה יותר (427000) אך עם פחות תחרות ואשר יותר קל לקדמו. מחקר טוב לקידום האתרים חייב לכלול בדיקה בכלים החינמיים של גוגל הלוא הם: גוגל אנליטיקס, גוגל סרץ קונסול, גוגל אינסייט וגוגל טרנדס google trends ו-search engine optimization מומלץ גם להשתמש בכלים שנחשבים משמעותיים לקידום כל עסק בגוגל :google my business וגוגל מפות שהינם כלים משמעותיים בקידום אתרים. לקבלת הצעה למחקר לעסק שלכם צרו קשר עוד היום באמצעות לחיצה כאן

דוגמא לקידום אורגני בחברת עט תקשורת בעקבות מחקר  איכותי

מחקר מילות מפתח
תוצאות קידום בעקבות מחקר לדוגמא צילום עט תקשורת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *