ניהול נכסים דיגיטלים

ניהול נכנסים דיגיטלים

אם אתה לא שם, אתה לא קיים!

מהפיכת המידע ותקשורת ההמונים כמו גם כמות הגירויים התקשורתיים המציפים אותנו בכל אמצעי המדיה מחייבים מיקוד ובידול על מנת לייצר תוצאות.

המהפכה הדיגיטלית, לא פסחה על עולם הפרסום שלמד להשתמש בכלים החדשניים של עידן הניו מדיה, לפעול ברשתות החברתיות ולייצר נכסים דיגיטליים עבור הלקוח. 

כל עסק, ארגון או עמותה חייבים נכסים דיגיטליים פעילים ודינמיים שנבנו נכון ועובדים על פי גאנט אסטרטגי ותכנית ניהול על מנת לייצר תוצאות ולא להפוך "לפילים לבנים".  

מהם נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים הם פלטפורמות ברשת האינטרנט בהם נמצאים קהלים (לקוחות פוטנצאלים) שונים המאפשרים ליצור תקשורת ואינטראקציה, בינם לבין מוצרים ותכנים שונים. 

איזה נכסים דיגיטליים יש?

הנכס הכי משמעותי הוא אתר אינטרנט של העסק או הארגון. אתר המציג בצורה המדייקת את העסק ואיזה שירותים/מידע ניתן לקבל בו.

ישנם שלושה סוגי אתרים: 

  1. פורטל- אתר חדשות וכתבות
  2. אתר מכירות – אתר בו ניתן לרכוש מוצרים ישירות מבית העסק. 
  3. אתר תדמית- אתר הנותן מידע ושירותים של בעל עסק. 

בשנת 2007 הצטרפו לאתרים הרשתות החברתיות עם הרשת החברתית הראשונה ,פייסבוק, של מארק צוקרברג וחבורתו. עם כניסתה של פייסבוק לחיינו, התחילה המהפכת האמיתית של העולם הדיגיטלי – הרשתות החברתיות, מאז קמו אלפי רשתות המשרתות מטרות שונות וכל לקוח צריך להפעיל במקביל דף פייסבוק, עמוד אינסטסגרם, אתר אינטרנט וערוץ יו טיוב.  

אחרון חביב ואולי הכי חשו הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם -GOOGLE – הגדרת העסק והארגון בגוגל, הוספת תמונות והסברים עוזר ללקוחות פוטנאלים להגיע אלינו גם ללא עליות. 

מה זה ניהול נכסים דיגיטליים? 

לדעת להגדיר בראש מהם הנכסים הטובים ביותר, עבור הלקוח. לייצר עבורם את התוכן הטוב ביותר במסגרת תכנית עבודה וכך לשמר לקוחות קיימים ולהגדיל את מספר הלקוחות החדשים.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ביחד נבנה את תמהיל הנכסים הדיגיטלים הנכון עבורך, נבנה אסטרטגיה בהתאם ליכולותיך ולקהלי היעד השונים, נייצר תוכן ובשורה התחתונה נייצר רווח שיגיע ישירות לכיס שלך מהנכסים שלך!

ניהול נכנסים דיגיטליים