קידום אתר באינטרנט. קבלו את המדריך המלא וטיפים מקצועיים של מומחי עט תקשורת לקידום אורגני באינטרנט של אתרים.

קידום אתר באינטרנט 2021

שנת 2021 השפיעה באופן משמעותי על תחום קידום האתרים ולא רק בגלל הקורונה. בראש ובראשונה הקורונה רק הביאה לידי ביטוי תהליך של השנים האחרונות של מעבר לרכישה באינטרנט. לצד המעבר לעבודה מהבית מידי שנה גדל האמון של הצרכנים בכלים האינטרנטיים וגם אחוז הקניות המבוצעות ישירות ברשת גדל באופן שוטף.כמעט 50% מהישראלים רוכשים לפחות אחת לחודש באינטרנט ומיליון צרכנים ישראליים עברו לשימוש בקנייה ברשת רק בשנה האחרונה.

אז איך מייצרים תכנית עבודה לקידום אתר באינטרנט?

בראש ובראשונה בונים אפיון מסודר לאתר: מטרות, קהל יעד, מוצרים וכו עד רמת פרטי השמות של העמודים והקטגוריות באתר שלי.וכמובן דואגים כי האתר יפעל באופן מהיר ויבצע אופטימיזציה שכן אלו פרמטרים מהותיים מבחינת הקידום. בשלב זה יש לבצע גם מחקר מילות מפתח איכותי לאתר ולתחום המבוקש וזאת לצד מחקר מתחרים מקצועי. לא תמצאו חברת קידום אתרים רצינית שמתחילה לעבוד על קידום אתר ללא מחקר מקדים מקצועי. הדבר חוסך זמן וכסף רב.

התוכן הוא המלך

  הדבר המשמעותי ביותר הינו התוכן והדרך שבה הוא מוצג. לא ניתן "לעבוד" על גוגל. האלגוריתמים שלהם יודעים לזהות איזה מידע רלוונטי, בעל סמכות ומותאם לצרכי החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים. ניתן לקדם אתר לא מתאים לזמן קצר אך לא לאורך טווח. בסופו של דבר התוכן באתר צריך לתת מענה אמיתי איכותי ומקצועי לחיפוש של הגולשים. וזו הדרך הטובה ביותר להתקדם בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש.

הקמת בלוג באתר

בלוג מהווה דרך מצוינת לקידום בכל תחום הן באתרי תוכן והן באתרי חנויות. בלוג עם תכנים איכותיים ומקוריים (מינימום של 350 מילים) מגדיל את האמינות והנראות. וכפועל יוצא ישיר גם את התעבורה באתר. ואת הפוטנציאל לרכוש לקוחות חדשים באמצעות הקידום האורגני. חשוב לשים לב גם לזיהוי הבלוג. כלומר מי הכותב, מי עומד מאחוריו ומה הרקע שלו. הדבר מקנה סמכות הן למאמר והן עבור מנועי החיפוש.

להוסיף תוספים

קיימים כיום מגוון תוספים לקידום אורגני SEO כאשר התוסף המומלץ לטעמי הוא של YOAST המדובר בתוסף וורד פרס פופולרי במיוחד שנגיש וקל להבנה. גם בעלי אתרים פרטים וגם מקדמי אתרים נוהגים להשתמש בו על מנת להנגיש את האתר למנועי החיפוש. התוסף מאפשר בקלות לבחור מונחי ביטוי לקידום, להוסיף מטא דסקריפשין וטייטל דסקריפשין ואפילו להכניס אלטרנטיב טקסט לתמונות כמו גם למצוא קישורים פנימיים רלוונטיים בגרסת הפרו.

קישורים פנימיים, קניית קישורים, מכירת קישורים

כמובן שגם בניית תכנית נכונה של השגת קישורים בין אם בתשלום ובין אם בחינם הינה הכרחית לצורך קידום אתר באינטרנט. בייחוד כאשר מדובר באתרים בעלי DR (דומיין רייטינג) גבוה וכאלו המדורגים גבוה בתוצאות החיפוש בתחומים בהם פועל אתר הלקוח. לקישורים שכאלו הנחשבים כ"המלצה" בעיני עכבישי החיפוש של גוגל משמעות גדולה במיוחד לקידום האתר שלכם.

לא מוותרים על הרשתות החברתיות

את האתר יש לקדם גם ברשתות החברתיות בדגש על יו טיוב, פייסבוק ואינסטגרם, דפים שיקדמו את התכנים המקוריים שלכם ברשתות יובילו להגדלת התנועה ולקידום אורגני וטבעי של האתר שלכם מעקב בכלים של גוגל  כבר בשלב הזה מומלץ לחבר את האתר לכלים החינמיים של גוגל הרי הם גוגל אנליטיקס גוגל אינסייט וגוגל סרץ קונסול על מנת לעקוב אחר ההתפתחות האורגנית ולקבל רעיונות. בהצלחה    
קידום אתר באינטרנט
קידום אתר באינטרנט צילום Pixbay