שיפור מהירות אתר ואופטימיזציה הינם חובה לצורך קידום אורגני ומניעת בריחה של גולשים מהאתר. קורס אונליין דיגיטלי של אשף האופטימיזציה שי תודר יסייע לכם לשפר את את הביצועים של אתר הוורדפרס שלכם במהירות וביעילות.

אז מה לומדים בקורס לשיפור מהירות אתר וורדפרס?

בקורס תלמדו  לשפר את מהירות האתרים בעצמכם. בנוסף תלמדו לבנות אתרים מהירים עם חוויית משתמש טובה יותר וציונים גבוהים יותר. איך להימנע מקבלת ציונים נמוכים בכלי הבדיקה של מהירות האתרים.

מומלץ לבדוק בשני כלים את מהירות האתר והביצועים שלו גם בדסקטופ וגם במובייל באמצעות הכלי של גוגל PageSpeed Insights  או באתר gtmetrix המעניקים דו"חות מפורטים על הסטטוס של האתר שלכם.

הקורס עצמו כולל בין היתר שלושה שלבים בשיטת "עשה זאת עצמך". בראש ובראשונה אבחון של מצב האתר ושל הגורמים לביצועים האיטיים לאחר מכן שלב של למידה של הגורמים המובילים לאיטיות האתר ולסיום שלב היישום שייסע לכם להתקדם בקידום אורגני ובתוצאות במנועי החיפוש.

ארבעת הנושאים המובילים בקורס האופטימיזציה לאתרים הינם:

1.פתרון בעיות קריטיות. ידע ופתרונות לכל הבעיות הקריטיות שבונה אתרים ייתקל בהם.

2.צמצום בקשות וגודל דף. כאן לומדים כיצד לטעון אלמנטים עיצוביים כמו תמונות, סרטונים, אייקונים, פונטים ואנימציות, בצורה שתשמור גם על הנראות של האתר, שיישאר יפה אך שיהיה גם מהיר. כמו כן לומדים כיצד ניתן  לצמצם את כמות הבקשות ואת גודל הדף.

3.טעינת סקריפטים. באתר ממוצע נטענים סקריפטים רבים, דבר שגורם לפגיעה אנושה בביצועי האתר ובציוניו. בקורס לומדים איך לטעון סקריפטים בדרך שלא תפגע בטעינה הראשונית של הדף, אך תשמור על הפונקציונליות.

4.שיפור Web Vitals. איך לשפר את Core Web Vitals. המדדים החשובים שמשפיעים על דירוג האתר.

מי מעביר את הקורס?

שי תודר
שי תודר. צילום באדיבות המצולם

שי תודר הוא מהנדס במקצועו שמתמחה אך ורק בשיפור מהירות אתרים. תודר גם זכה בבמקום הראשון בתחרות בינלאומית לשיפור מהירות אתרים. את הקורס בנה שי עצמו והוא כולל את הידע, הטריקים והסודות שהוא משתמש בהם יום יום לשיפור מהירות אתרים של לקוחות.

תודר זכה כאמור במקום הראשון (2019) והשלישי (2020) בתחרויות בינלאומיות לשיפור מהירות אתרי וורדפרס.
בנוסף הקורס מגיע עם שירות של ליווי אישי של תודר עצמו בהנחייה ועזרה במידת הצורך. כמו כן כולל הקורס קבוצה פרטית לחברי הקורס בה הוא עונה לכולם על שאלות שקשורות לשיפור ביצועים.

כמה עולה הקורס לשיפור מהירות וביצועים של האתר שלי?

1590 ש"ח במקום 2000 ש"ח (ניתן לשלם בששה תשלומים). כמו כן למי שמגיע דרך האתר של עט תקשורת (גם אנחנו כמובן רכשנו את הקורס) ניתן לקבל הנחה נוספת באמצעות הכנסת הקופון amiadt בשלב התשלום.אגב מתוך אמונה בחוזקת הקורס שלו מציע תודר החזר מלא בתוך 14 ימים במקרים של ביטול.

אז איך מתקדמים ואיפה רוכשים?

לחצו על הקישור כאן והאתר שלכם יעוף למעלה במהירות. בהצלחה

שיפור מהירות אתר
שיפור מהירות אתר צילום אילוסטרציה pixbay